Werkgelegenheid bieden commercieel adviseur / klantenservice
Beschrijving van de positie
Positienaam:
Commercieel adviseur / klantenservice
Professionele categorie:
Commerciële / gespecialiseerde verkoper (groep III)
Salarisband:
Volgens overeenkomst
Hiërarchische afhankelijkheid:
Bedrijfsmanagementafhankelijkheid
Positiemissie:
Afhankelijk van het beheer van het bedrijf, is de missie van de functie het advies en de verzameling van nieuwe klanten via de verschillende kanalen die door het bedrijf worden gebruikt, evenals de aandacht van huidige klanten. Om dit te doen, moet de handelsadviseur voldoen aan de commerciële oproepen die zijn ontvangen via de telefoonuitwisseling en andere contactpersonen, zoals web- of online chatformulieren, een evaluatie van de behoeften van de klant en het leiden van de aankoop, de behandeling rechtstreeks kunnen sluiten of stuur budgetten. U moet de verkoopkansen volgen en de CRM -tool gebruiken die door het bedrijf wordt gebruikt om commercieel werk te optimaliseren, en een after -sales monitoring uit te voeren en de mogelijke incidenten met bestellingen aan te pakken.
Beveiligd profiel:
- Commercieel profiel
- Klantoriëntatie
- Weet hoe je moet luisteren
- Goede communicatie en verbale en geschreven uitdrukking
- Emotionele empathie en intelligentie
- Eerlijkheid
- Proactiviteit
- Onderhandelen over vaardigheden en zelfbeschrijving
- Analysecapaciteit en probleemoplossing
- Flexibiliteit
- Productkennis
- Vermogen om beslissingen te nemen
- Verantwoordelijkheid
- Zelfmotivatie
- Teamwerk
Verantwoordelijkheden
- Garandeer het juiste advies en de tevredenheid van klanten
- Incidenten of problemen met klanten oplossen
- Begeleide toezicht op het juiste verslag van Leads In de CRM
- Omzetmogelijkheden om te zetten in gesloten behandeling
- Krijg klantbeoordelingen
- Ontwikkel het klantenservicebeleid samen met het management
- Werk samen in de definitie van commercieel beleid
- Meld aan het adres alle klant nuttige informatie
Functie
- Woon telefoongesprekken en andere contactmethoden bij
- Beheer verkoopmogelijkheden
- Analyseer de behoeften van de klant en verzamel informatie
- Adviseer en begeleid klanten bij de aankoop
- Woon de incidenten bij die met bestellingen worden geproduceerd
- Woon de after -sales -service bij
- Verkoopbudgetten maken
- Monitoring van mogelijke klanten
- Gerelateerde of complementaire verkoop
- Voed de database van mogelijke klanten
Basisvorming
FP: superieure technicus in verkoopmanagement, marketing of vergelijkbaar
Specifieke training
Waardevolle CRM -kennis
Waardevolle kennis in ERP
Anderen
Talen
Engels: gemiddeld niveau
Waardevolle andere talen zoals Italiaans, Frans en Portugees
Computeren:
Wereld: gemiddeld niveau
Excel: gemiddeld niveau
Gewenste eerdere ervaring:
Ervaring met klantenserviceafdelingen
Ervaring in banen voor het publiek
Verkoop of commercieel advies